Arinomi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hver gang jeg prøver å se filmer med MPlayer eller Totem (har ikke prøvd andre), blir fargene mørke, så jeg ikke kan se noe. Jeg har ingen effekter på. Hva kan være problemet? Jeg har et Intel Graphics-kort. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bruker du Compiz e.l (Desktop effects)? Det funker ikke med video overlay på intel-kort, så du må enten bruke x11-driveren istedenfor xv-driveren i avspillingsprogrammet (tregt som fy), eller skru av compiz. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) *EDIT* Funket ikke i VLC Jeg har skrudd av alt som heter effects. Compiz er fremdeles installert, da. Endret 21. november 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
Decline Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Prøvd å skifte video rendering?? Bare gå inn i innstillingene til VLC, slå på avanserte innstillinger (nede til høyre), og så kan du velge rendering på video output-greiene. Mellom X11, OpenGL osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå