Gå til innhold

Mistet 1500GS etter Recover Gamertag!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Har selv to Xboxer i leiligheten, og jeg tok å kjøpe memory card for å kunne flytte min gamertag mellom de to, mener å huske at jeg leste meg frem til at dette var eneste fornuftige måte å gjøre dette på.

Fungerer det ikke å bare flytte HDD mellom dem? Har to boxer selv, og har ikke opplevd noe problem i forhold til GS når jeg har flyttet HDD fra den ene til den andre.

Det fungerer helt fint det, ja. Det som var tilfelle her er at den Xboxen som står i stua har et par andre tags i tillegg, og da ble et memory card greiest for meg. Også praktisk når man skal stikke til en kompis for en spillkveld, for da har jo han sin gamertag på harddisken sin, og da funker det ikke så bra å putte inn min for å få hentet min tag.
Lenke til kommentar
Trodde dette var allmenn kunnskap. Hver gang du tar recover, vil ingen andre plasser du har kontoen din synce med gamertaggen din. Det er alltid den konsollen som du har recoveret gamertaggen din på som er den aktive. Har selv lært dette ett par ganger.
Absolutt ikke allmenkunnskap etter det Microsft har sagt om at denne funksjonen ville gjøre minnekort gammeldags.

Og det er dette med at den ikke syncer overhodet som er irriterende og surt, ikke det faktisk tapet av Gamerscore.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

MindTooth, du får ikke mulighet til å kopiere over gamertaggen din til et minnekort, du må flytte den, og da er den jo alltid up-to-date. Plugg den i hvilken som helst 360, og du har tilgang til å logge inn som deg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...