Ny_mobil_83 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hei! Jeg ønsker en ny telefon.Her er litt av funksjonene og det jeg kunne tenke meg:) Håper noen kan komme med noe forslag:) Funksjoner: -Kalender: Ja ,enkel og grei -GPRS: Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Akkurat det samme hva det er -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: -Fargefargeskjerm. -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1 og 3000 kroner til rådighet. -Med abonnementsbinding): Begge deler Hvis med abbenoment, hvilket? Telenor Diverse: -Merke: Nokia eller Sony Ericsson -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Ja -Infrarød port:Nei -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: 16MB -Minnekort?:Ja -MP3: Ja -Radio:Ja -UMTS: Nja...ikke påkrevd -Triband: Ja -wLAN:Ja(men ikke absolutt) - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Nei -Batterilevetid: "Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Jeg bruker nok mobilen mest til å ringe å sende sms/mms. Og ta bilder(til hobby bruk,trenger ikke det nysetse å beste men ikke noe VGA kamera) Men også mulighet til radio og mp3. Har sett litt på Sony Ericsson W580i og W910i men veit ikke..... Trenger litt råd:) Endret 22. november 2007 av Ny_mobil_83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå