Gå til innhold

TVersity problemer mot ps3..

jamen

Anbefalte innlegg

Hallo.

Er det noen som har hatt dette problemet før.

Jeg benytter TVersity0.9.10.8.

Jeg kan se en film\serie uten problemer.

mens jeg kan se en annen og kommer litt inni den så stopper hele film\serien.

Jeg har testet de på PC-en og de fungerer glimrende der.

Nå har jeg kjørt nyeste upgraden til ps3en så skal teste den nå.

Men tviler på dette hjelper.

Noen andre ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skjedde vel rett etter 2.00 updaten?

Før 2.00 så jeg filmene helt fint, men etter at jeg oppdateringen begynte noen av filmene å stoppe midt i. Dette har visst skjedd med mange andre. Men etter at jeg leste litt osv, så lastet jeg ned den nye versjonen av Tversity. Og nå går alt helt fint. Du kan t.o.m spole (men som ikke alltid fungerer like bra)..

Det eneste jeg har lagt merke til er at det står at videoene er kortere på "display" mens du spiller dem av. Men HELE klippet blir altså spilt..

Lenke til kommentar

får opp det samme noen ganger, gjerne hvis jeg har hatt en film på pause i en liten stund. da henger hele greia.. og noen ganger så stopper den opp midt i filmen, og siden man ikke kan spole fremover uten at det henger så må jeg se resten på PC-en =P har nyeste tversity og 2.01 (ikke testet etter jeg fikk 2.01 i går)

Lenke til kommentar

Triks for å få startet filmen igjen når man opplever at den stopper etter pauset/startet (vet ikke om denne er påkrevd i nyeste versjon, fungerer heller ikke hver gang):

Ta en frame bakover (d-pad til venstre?), så en frame fremover (d-pad til høyre?), så play.

Pleier å funke for meg, pleier å bruke fjernkontrollen underfilmvisning, så ikke sikker på om det er d-pad på kontroller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...