Flimzes Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg sitter og ser på thevoice for en gangs skyld, og så merker jeg at innimellom så skurrer sangene. Ikke alle sangene, men noen (For eksempel Rihanna - Unfaithful) skurret som ****, rett og slett ubehagelig å høre på. Det virket som om det var tilfeldige sanger, og var gjennomgående i hele sangen. Har virkelig ikke thevoice mer penger enn at de kan kjøpe sanger med ordentlig kvalitet som ikke skurrer. Det høres ut som noe en "noob" bruker kan ha lagt opp youtube. Lenke til kommentar
eriklur Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kanskje det er TV-en din? Ingen sanger som skurrer hos meg i alle fall. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Kanskje det er TV-en din? Ingen sanger som skurrer hos meg i alle fall. Som sagt så skurrer bare visse sanger gjennomgående, mens med en gang den er ferdig så er skurringa borte. Jeg har en gammel dårlig forsterker, men siden det bare er noen sanger+gjennomgående så er det litt rart. Lenke til kommentar
eriklur Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, men det er visse sanger som har mer bass en andre. Så da kan det være TV-en din alikevell Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ja, men det er visse sanger som har mer bass en andre. Så da kan det være TV-en din alikevell Jeg spiller ikke lyden gjennom tv'en, men gjennom en forsterker, og det skurrer ikke med nevnte sanger gjennom pc eller ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå