Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc ,merkelig under spilling

Anbefalte innlegg

Jeg har nemlig kjøpt ny pc,men hadde forventet at alle spill skulle gå laggfritt.Maskinvaren skulle klare dette fint ville jeg tro,men jeg var feil.

Det er nemlig slik at nesten alle spill jeg spiller ligger og små lagger av og til. FPS er god rundt 60 på mange spill,men allikevel så kommer det små lagginnimellom når jeg spiller ,PC-en jeg hadde før var også slik.Altså det dreier seg ikke om mye laggin.Men små irriterene smålagg av og til.F.eks crysis jeg spiller med god fps men plutselig kommer det et lagg eller to for å fortsette uten lagging en stund igjen.

Jeg har ikke antivirus som står på, ingen virus eller spyware,hva kan det være,

-Jeg lurer derfor på om dette er normalt,

PC: Core 2 duo 6850

8800gt

500GB Samsung

MSI P35 Platinum combo

500w MIST

Setter pris på alle svar.

3D mark 06 score 11500

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det kommer når det er mye som "skjer" på skjermen så ja, det er normalt. vet ikke hvor høyt du har instillingene på Crysis men den PC-en du klarer jo selvfølgelig ikke å kjøre på optimal.

foresten, har du lastet ned nye drivere til skjermkort, hovedkort osv?

Lenke til kommentar

Jeg har også problemmer med spill som bf2. Spillet starter ikke, men får start etter jeg har prøvd mange ganger, også når stillet jeg absolutt all grafikk på fullt. Og så i spillet så stryer musen og tastaturet seg selv, og når jeg prøver å stille ned grafikken eller bare trykker på video knappen går det til skrivebordet.

Jeg har amd 3400 som er overklokket

2 gb ram 2*512 og et annet nytt 1*gb ddr sdram pc3200

powercolor radeon x1950 pro

Spiller fint call of duty 4 i ekstra høy grafikk med alle detaljer på som shadows osv, 6 i aa of 16 i af. Ingen hakking. så hvorfor sliter jeg da med bf2?

Kjøpte nettopp nytt skjermkort og ram. Har avintstallert og installert spillet uten nytte.

Lenke til kommentar
sjekk temperatur på CPU i BIOS er den over 60 c sitter sannsynligvis ikke vifta ordentlig nedpå

Har vannkjøling som holder cpu og gpu på litt over 30 grader i spilling. Men hvordan sjekker jeg ram temp og hva er farlig der. Har ingenting som kjøler minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...