Gå til innhold

Rundet Assassins Creed

eikr3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
He he twister i historien ja. Blir ikke i nærheten av HALO og MGS serien dette da, men ok! Bra spill, og gameplay, litt vell repeterende men la gå! ;)

Vurderer å kjøpe meg dette eller Ratchet and Clank. Ratchet and Clank er jo et garantert godt kjøp, men er usikker på AC. Det ser veldig morsomt ut, men kanskje ikke i lengden?. Har hatt mange bomkjøp til nå så vil ikke sløse bort 500 kroner nok en gang. Noen synspunkter?

Kjedelig i lengden ja, men Assassin's Creed er egentlig ikke så langt at det blir noe stort problem...

Ganske langt vil jeg si. Fikk det på fredag og gammet gjennomsnittlig 3-4 timer hver dag helt frem til i går. Da tok jeg nesten alle sideoppdragene men mot slutten nøyde jeg meg med de som var kun nødvendige pga kjedsomhet, angrer nå da jeg manglet full sync bar før hver main kill for å få achivement. Damn, må starte nytt game, samle flag også i samme slengen! :wee:

Lenke til kommentar
For de interesserte så kan en lese en god forklaring på mye av det som skjer på slutten av AC ved å følge denne lenken.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

Veldig oppklarende lesing det der. Var mange småting som jeg ikke hadde full oversikt over etter at jeg runda AC i går. Men etter å ha lest det der så henger jeg med. Storyen virker imponerende sammensatt synes jeg, iaffal sånn rimelig. Gleder meg til oppfølgeren...

Lenke til kommentar

Jøss, utrolig bra slutt. Og det hjalp mye ved å lese dette innlegget http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552.

Gleder meg masse til neste spill, da blir det en i ny tids periode. Kanskje nærmere vår tid, da blir spillet litt mer future høyteknologisk. Eller så blir det noen hundre eller 1 par tusen år bakover i tid før AC 1.

Inmari spennende!

Da er det bare å sette igang å spille Drakes'fortune =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...