eikr3 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Flere som har rundet det? Isåfall, hva syns dere om slutten? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Var egentlig skuffet, men det var jo egentlig ingen "slutt" Så får håpe på det beste til neste gang! Håper vi får litt mer skills med han desmond, løpe og sånn liksom... Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Var egentlig skuffet, men det var jo egentlig ingen "slutt" Så får håpe på det beste til neste gang! Håper vi får litt mer skills med han desmond, løpe og sånn liksom... Enig der, men det var en forholdsvis spennende historie da:) men det må jo komme en etterkommer vil jeg tro? sluttet litt rart Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Synes spillet sluttet helt fantastisk. Har aldri hatt lyst til å spille en fortsettelse av et spill før. Var bare helt utrolig bra. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Synes spillet sluttet helt fantastisk. Har aldri hatt lyst til å spille en fortsettelse av et spill før. Var bare helt utrolig bra. Utrolig bra spill generelt sett:D men vil jo vite hva som skjer. Enten det kommer i spillform eller bare blir fortalt. Men uansett en av mine beste spillopplevelser noensinne Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) For dere som ikke vet det enda så er dette spillet det første av en trilogi. Kanskje derfor mange ikke likte slutten på spillet siden de ikke viste dette. Endret 20. november 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har rundet det ja, syns slutten var helt syk. gleder meg til 2ern kommer. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 For dere som ikke vet det enda så er dette spillet det første av en trilogi. Kanskje derfor mange ikke likte slutten på spillet siden de ikke viste dette. Ja der ser du hvor lite jeg vet er disse under utvikling nå eller? er det basert på noe tidligere verk eller? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Om de er under utvikling vet jeg ikke, men etter som jeg vet blir i allefall det ene spillet å ta plass i framtiden hvis det er der Desmond befinner seg eller om det er i nåtiden. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 For dere som ikke vet det enda så er dette spillet det første av en trilogi. Kanskje derfor mange ikke likte slutten på spillet siden de ikke viste dette. Gleder meg utrolig til neste spill Har nå tatt 3/9 folk...Gleder meg til å finne ut mer av spillet. Elsker det! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 syns de kunne kutta ut sci fi greiene ellers er jeg veldig fornøyd med spillet=) runnet det på fredag forrige uke:p fikk det på torsdag=) så ble helt hekta fra start til slutt:) har collecta litt flagg og sånt etter det. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg syns faktisk at sci-fi-delen av historien virket langt mer interessant enn den som foregår under kortstogene...jeg lurer fortsatt på hva denne berømmelige twisten i historien, som utviklerene og flere anmeldere har snakket om, var. Var det sci-fi-elementet? I såfall var det jo en ganske dårlig twist i og med at det er det første du får vite om i spillet... Lenke til kommentar
fluff Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Spillet var kult, historien relativt uinteressant. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 He he twister i historien ja. Blir ikke i nærheten av HALO og MGS serien dette da, men ok! Bra spill, og gameplay, litt vell repeterende men la gå! Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 He he twister i historien ja. Blir ikke i nærheten av HALO og MGS serien dette da, men ok! Bra spill, og gameplay, litt vell repeterende men la gå! Vurderer å kjøpe meg dette eller Ratchet and Clank. Ratchet and Clank er jo et garantert godt kjøp, men er usikker på AC. Det ser veldig morsomt ut, men kanskje ikke i lengden?. Har hatt mange bomkjøp til nå så vil ikke sløse bort 500 kroner nok en gang. Noen synspunkter? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 For dere som ikke vet det enda så er dette spillet det første av en trilogi. Kanskje derfor mange ikke likte slutten på spillet siden de ikke viste dette. Hva er en trilogi?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 En serie på 3 OMG for et stivt gameplay, skuff skuff skuff. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 For dere som ikke vet det enda så er dette spillet det første av en trilogi. Kanskje derfor mange ikke likte slutten på spillet siden de ikke viste dette. Hva er en trilogi?? Et eksempel: Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 He he twister i historien ja. Blir ikke i nærheten av HALO og MGS serien dette da, men ok! Bra spill, og gameplay, litt vell repeterende men la gå! Vurderer å kjøpe meg dette eller Ratchet and Clank. Ratchet and Clank er jo et garantert godt kjøp, men er usikker på AC. Det ser veldig morsomt ut, men kanskje ikke i lengden?. Har hatt mange bomkjøp til nå så vil ikke sløse bort 500 kroner nok en gang. Noen synspunkter? Kjedelig i lengden ja, men Assassin's Creed er egentlig ikke så langt at det blir noe stort problem... Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 He he twister i historien ja. Blir ikke i nærheten av HALO og MGS serien dette da, men ok! Bra spill, og gameplay, litt vell repeterende men la gå! Vurderer å kjøpe meg dette eller Ratchet and Clank. Ratchet and Clank er jo et garantert godt kjøp, men er usikker på AC. Det ser veldig morsomt ut, men kanskje ikke i lengden?. Har hatt mange bomkjøp til nå så vil ikke sløse bort 500 kroner nok en gang. Noen synspunkter? Hvis du må ha et spill akkurat nå måtte det blitt AC eller Call of Duty 4. Hvis du kan vente litt burde du vente på Uncharted: Drakes Fortune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå