Noiz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har instalert linux på nytt.. når eg skulle laste ner wine til å installera Utorrent med..ø. konne eg ikkje krysse av for det i legg til programmer.. noen idere Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvilken distro bruker du? Ubuntu? I så fall, har du forsøkt sudo aptitiude install wine? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 takk for svar,men eg fikk det til Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg kan anbefale kTorrent. http://ktorrent.org/ Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Tror Ktorrent funker bedre enn µTorrent på Linux ja Edit: Skrivekluss Endret 22. november 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bruker ikke Ktorrent mer ressurser enn µtorrent? Prøver å bruke deluge, som visstnok er ganske lightweight, men av en eller annen grunn bruker Deluge alltid mer tid på å komme igang med selve nedlastningen enn µtorrent via wine... Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 KTorrent bruker ikke særlig mye ressurser her, ikke som jeg har merket ihvertfall.. Og med µTorrent må jo WINE loades inn også, det tar ihvertfall ressurser. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ah, da så. Jeg bør vel sjekke ut Ktorrent da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå