Gå til innhold

Dell 2407WFP med HDCP?

Playable

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte meg en Dell 2407WFP i februar i år og mottok en skjerm jeg mener det sto Revision 03 på. Dette er en fantastisk skjerm som jeg ikke har hatt noen problemer med. Crysis, Call of Duty 4 og Microsoft Flight Simulator X ser bare helt fantastisk ut på skjermen i 1920X1200 :thumbup:

Jeg vurderer å sette en blu-ray spiller inn i maskinen nå, men lurer på en ting. Er det noen som vet om denne skjermen har DVI-D med HDCP støtte? Jeg har forstått det slik at den må ha HDCP støtte for å kunne vise Blu-ray/HD-DVD. Jeg vet at den som er i salg i dag har det, men jeg vet ikke om revision 03 hadde det. Jeg finner heller ikke noe info om det. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg kjøpte meg en Dell 2407WFP i februar i år og mottok en skjerm jeg mener det sto Revision 03 på. Dette er en fantastisk skjerm som jeg ikke har hatt noen problemer med. Crysis, Call of Duty 4 og Microsoft Flight Simulator X ser bare helt fantastisk ut på skjermen i 1920X1200 :thumbup:

Jeg vurderer å sette en blu-ray spiller inn i maskinen nå, men lurer på en ting. Er det noen som vet om denne skjermen har DVI-D med HDCP støtte? Jeg har forstått det slik at den må ha HDCP støtte for å kunne vise Blu-ray/HD-DVD. Jeg vet at den som er i salg i dag har det, men jeg vet ikke om revision 03 hadde det. Jeg finner heller ikke noe info om det. Noen som vet?

2407WFP hadde HDCP fra første revisjon, så dette går bra. :)

Lenke til kommentar
Hei,

2407WFP hadde HDCP fra første revisjon, så dette går bra. :)

Takk for svar. Regnet egentlig med det, men var ikke sikker. Da får jeg bare håpe at skjermkortet kan takle HD like bra som XFX/Nvidia skryter av på pakken :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...