P0nduz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei Lurer på som det står i topic. må man ha 64 bit for å dra nytte av 4 gb ram i vista? takker på forhånd for svar mvh Christer Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, for å få full nytte av 4 GiB og oppover så må du ha 64-bit. Med 32-bit operativsystem får du maksimalt utnytta ein plass mellom 3,0 og 3,5 GiB. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Okay da får jeg kjøpe meg 64 bit. Er det forstatt dårlig støtte for drivere og programmer eller gjør vista dette bra? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Eg har 64-bits Vista og har absolutt ingen drivarproblem på min to år gamle PC. Så det var nok helst før i tida det var ein problem. Har du ein relativt ny PC utan noko heilt spesiell og sær maskinvare så skal dette gå veldig greitt! Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 har et gigabyte p35 ds4 kort uten noe humbug så da regner jeg med det går bra jeg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå