Pepsi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Skal ha meg ny mobil og har vurdert to stk. Den ene er Nokia 6120 Classic og den andre SE P1. Har hatt Nokia E65 og er ikke fornøyd. Sms´er og samtaler kommer ikke gjennom. Er dette spesielt for E65? Flere på jobben med har opplevd det samme med den telefonen. Er derfor litt redd at jeg går i fella om jeg tar 6120. Noen som har erfaring med telefonen?? Hvordan er den, batteritid osv.? Har også sett på P1. Eneste som holder meg igjen der er størrelsen. Går med mobilen i bukselommen hele dagen og jeg er redd for at den blir litt stor.....noen synspunkter?? Takker!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) 6120C er en meget bra mobil, jeg eier en slik. Batteriet holder ca 3-4 dager i hvilemodus. Ellers er den meget rask og meget responsiv. Men tastene kan være plagsom, har opplevd når jeg ringer folk at jeg trykker 3 istedenfor ringe-knappen... Den er liten, men pen og lett. Hvis du lurer på noe mer så bare spør Endret 23. november 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 6120C er en meget bra mobil, jeg eier en slik. Batteriet holder ca 3-4 dager i hvilemodus. Ellers er den meget rask og meget responsiv. Men tastene kan være plagsom, har opplevd når jeg ringer folk at jeg trykker 3 istedenfor ringe-knappen... Den er liten, men pen og lett. Hvis du lurer på noe mer så bare spør Takker så mye Tror jammen det blir en 6120 på meg gitt. Har en W880i idag, men begynner å bli rimelig lei av menyene til SE nå. Fikk en E65 på jobben som skuffa stort. Men, nå koster jo ikke 6120 mer enn at jeg kan koste på meg å prøve den ut. Den er jo fantastisk lekker å se på. Litt plast-aktig, men liten og lett å ha med seg i lommen. Lenke til kommentar
iskya Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 vurder også e51 som har mye bedre batteritid enn 6120 classic Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Ja, den er fin Jeg angret *nesten* når jeg tok 6120C framfor den. Men 6120C duger absolutt. Det er et tungt valg, jeg anbefaler deg å teste begge i en fysisk butikk før du kjøper... Endret 25. november 2007 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå