Gå til innhold

Ny Xbox360, ødelagt?

Indexi

Anbefalte innlegg

Kjøpt nettopp en xbox360 Premium uten HDMI på Elkjøp og jeg har ikke enda fått den på ettersom Xboxen ikke vil starte engang. Når jeg tar den på så flasher den slik som dette:

Rød oppe, Grønn nede

Så går det 1 sec:

Rød nede, grønn oppe

Iblant gikk den på og slå seg selv av etter ca 10 sekunder. Mens andre ganger bare forsatte den å blinke.

Noen som vet problemet?

Endret av Indexi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var dette en maskin som var returnert på 30 Dager? som ble solgt billigere? Kanskje det er Falcon ROD?

Maskinen er en "vanlig" XBox360 Premium edition u/HDMI fra Elkjøp til 2495,-. Det er ikke ROD så vidt jeg har forstått, vel jeg leste nå at det er vanligvis 3 ringer som er røde når det er ROD.

Endret av Indexi
Lenke til kommentar
Har det noe med å connecte kontrolleren å gjøre kanskje? Selv bruker jeg trådet kontroll så jeg vet ikke hva hvordan tegnet for det er.

Det skal ikke komme røde lys når du connecter kontrollen.Sikker på jeg ville husket noe slikt.

Lenke til kommentar
Har det noe med å connecte kontrolleren å gjøre kanskje? Selv bruker jeg trådet kontroll så jeg vet ikke hva hvordan tegnet for det er.

Det skal ikke komme røde lys når du connecter kontrollen.Sikker på jeg ville husket noe slikt.

Før du har koblet til kontrollen skal det være grønt lys rundt hele ringen.. Når du kobler til en kontroll spinner lyset på kontrollen og velger possisjon, e.feks oppe til venstre.. da skal bare lyset oppe til venstre på konsollen stå på.

Ingen røde lys ved tilkobling av tråsløskontroll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det at det lyser både rødt og grønt samtidig er litt merkelig, to røde lyd betyr jo vanligvis at maskinen er overopphetet. Jeg ville uansett tatt maskinen tilbake til Elkjøp og krevd en ny, selv om de egentlig ønsker at du skal sende den til Microsoft så har du vel krav på en ny, evt. heve kjøpet og kjøpe en ny.

Lenke til kommentar
Kjøpt nettopp en xbox360 Premium uten HDMI på Elkjøp og jeg har ikke enda fått den på ettersom Xboxen ikke vil starte engang. Når jeg tar den på så flasher den slik som dette:

Rød oppe, Grønn nede

Så går det 1 sec:

Rød nede, grønn oppe

Iblant gikk den på og slå seg selv av etter ca 10 sekunder. Mens andre ganger bare forsatte den å blinke.

Noen som vet problemet?

som nevnt tidligere.......dra på elkjøp og bytt i ny.....hvis de vil at du skal få den reparert så hev kjøpet........og deretter kjøp ny maskin.

Lenke til kommentar

Jepp, fikk ny med engang jeg kom til Elkjøp dagen etter.

Men, og dette er et stort men. Jeg anbefaler ingen å kjøpe en Xbox Premium til 2495,- på Elkjøp. Jeg er overbevist om at det er noe gale med CD-readeren eller hva den heter. Etter å ha spilt Assassin's Creed i 4 timer uten å ha rørt xboxen fikk jeg plutselig beskjed om "disc unreadable" så jeg startet på nytt og kunne bare spille til jeg kom til utgangen av Maysaf når option om å gå til Acre/Damascus/Jersualem kommer opp.

Veldig dårlig gjort av Xbox eller Elkjøp at jeg bruker 4000 på et produkt som først ikke fungerer i det hele tatt og så en ny en hvor disc readeren lager ekstremt støy å riper opp Assassin's Creed. Det går en sirkel av en ripe på ca 2mm rundt hele disken. Ekstremt misfornøyd med å ha kjøpt Xbox, skulle bare kjøpt Wii eller PS3..

Endret av Indexi
Lenke til kommentar
Jepp, fikk ny med engang jeg kom til Elkjøp dagen etter.

Men, og dette er et stort men. Jeg anbefaler ingen å kjøpe en Xbox Premium til 2495,- på Elkjøp. Jeg er overbevist om at det er noe gale med CD-readeren eller hva den heter. Etter å ha spilt Assassin's Creed i 4 timer uten å ha rørt xboxen fikk jeg plutselig beskjed om "disc unreadable" så jeg startet på nytt og kunne bare spille til jeg kom til utgangen av Maysaf når option om å gå til Acre/Damascus/Jersualem kommer opp.

Veldig dårlig gjort av Xbox eller Elkjøp at jeg bruker 4000 på et produkt som først ikke fungerer i det hele tatt og så en ny en hvor disc readeren lager ekstremt støy å riper opp Assassin's Creed. Det går en sirkel av en ripe på ca 2mm rundt hele disken. Ekstremt misfornøyd med å ha kjøpt Xbox, skulle bare kjøpt Wii eller PS3..

Løp og bytt....

Lenke til kommentar
Løp og bytt....

Jepp, og jeg skal be om pengene tilbake. Slikt tull godtas ikke. Ikke mer xbox her.

NEI Nei Nei ... ! det er feil ikke gjør det..

Har du kveteringen kan du bare gå til "klagehjørnet" si at 360en er ødelagt du får ny på minutet di går å henter en splitter ny 360 ;) og du kan forsette og forsette vis det blir ødelagt bare ha kveteringen for guds skyld ;)

Gjort det selv , og 2 ganger med micen

EDIT: Ja dette er skrevet før så ikke før etter innlegget :p

EDIT 2: Det er ikke Elkjøp sin feil 360ene er ødelagt.. skal du ha 360 kjøper på elkjøp kjøper du eks på EBgames må du sende inn til MS som kan ta flere mnd vis du er virkelig uheldig som skjedde av en venn av meg , han ble så lei at han kjøpte en ny..

Det er dårlig av Micosoft at det er mye feil i 360 og i eliten også! har ikke sett så mange døde eliter da.. men en annen venn fikk røde lys på eliten og

Er det røde lys på Halo 3 xboxen og Arcade 360en også??

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Røde lys tilsier at noe er galt med xboxen, forbruker elektronikk uten feilprosent tror jeg forblir en drøm intill videre.

PS: om det ikke er 30 dager siden du kjøpte, stikk og lever tilbake, forklar problemet og be om ny. Sier de send til tyskland, si du benytter deg av full returrett og vil kjøpe en ny. Nekter de, klag til sjefen.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...