ooddbb Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Har kjøpt programmet daTax Totaløkonomi Standard (Mamut Software). Hvordan og hvor skal eg sette opp nettbutikken som følger med programmet? Finner ikke info om det det verken nedi asken eller inne på cden, hvordan gjør eg det? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 den skal vel slenges ut på mamut.com. slik at din adresse blir mamut.com/ditt valg gjøres via en upload sekvens i programmet. Hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 gjøres via en upload sekvens i programmet. Hvilket program? Har finkjemmet total økonomi programmet, der finnes det ikke noe nettsted/nettbutikk funksjon. Det står ingenting i Hjelp om det heller. Hvordan kan eg laste opp en noe til mamut.com/ditt valg når eg ikke har noe brukernamn, passord eller ftp adresse? Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Er det ingen her inne som har dette programmet og som har benyttet seg av nettbutikken? :o :o :o Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 http://www.mamut.com/web/det.asp?id=1514 Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Takk for linken! Men en kan jo bare bestille nettbutikker, eg har jo betalt for en allerede. Huff nei, eg får ta å ringe dei i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå