Dinsdale Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Ahh. Herlig eneren var konge og la opp til en toer. Vet mange ikke kan fordra retningen Rainbowserien har tatt, men jeg elsker det. Link Endret 20. november 2007 av Dinsdale Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gode nyheter, håper onlinedelen blir enda ett hakk bedre enn på eneren. Singleplayerdelen på eneren har jeg enda ikke fullført, så den bryr jeg meg lite om. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ahh. Herlig eneren var konge og la opp til en toer. Vet mange ikke kan fordra retningen Rainbowserien har tatt, men jeg elsker det. Link Søk før du poster, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=865907. Btw så er dette et multiplatform spill som passer utmerket godt i felles delen. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Gode nyheter, håper onlinedelen blir enda ett hakk bedre enn på eneren. Singleplayerdelen på eneren har jeg enda ikke fullført, så den bryr jeg meg lite om. Spilte selv bare singelplayer delen i en halvtime før jeg slang meg med på den endeløse morroa på live. vil si at Rainbow six: vegas er ett av de bedre spillene jeg har spilt på xbox live, hittil. skal nå også sies at jeg ikke har spilt hverken cod4 eller halo3, som jeg har hørt skal stille sterkt på akkurat multiplayer delen. Har dog spilt igjennom Halo 1,2 på coop som også var veldig artig, hvertfall når det sitter en kompis som er like nerd som seg delv og propper i seg godterier å brus og prøver og rope på deg og informere deg om hvor fienden oppholder seg, hysterisk morsomt. B...smatte-smatte..AK DEG! Endret 20. november 2007 av værdama Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Herlig! Gleder meg til ny MP! Spilte multiplayeren til døde på Vegas 1 Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hohoi, det var jo gode nyheter, jeg vet jo at folk flest dør av lengsel etter å se fortsettelsen på den geniale historien til Vegas 1. Sarkasme/10 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hohoi, det var jo gode nyheter, jeg vet jo at folk flest dør av lengsel etter å se fortsettelsen på den geniale historien til Vegas 1. Sarkasme/10 Fixed Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 ARGH! Det bildet ser jo ut som om det har samme elendige grafikk.. Hvorfor Vegas igjen? KJEEEDELIG. Likte de gamle spillene bedre (før Lockdown). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå