XarZen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei! Har laget en offsiell irc-kanal for PS3. Info: IRC - nett : irc.p2p-network.org Kanal : #PS3 Bot kommer snart =) Mvh XarZen Lenke til kommentar
XarZen Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Offisiell? Mente sånn for norske folk da Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Offisiell? Mente sånn for norske folk da Hehe! Den er da uansett ikke mye "offisiell"... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Var ikke så nøye da Kobler på neste gang jeg skal IRCe. Men jeg må innrømme jeg IRCer svært lite for tiden. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Vi er en del norske pluss en del utenlandske på quakenet, så bare å stikke innom der også om dere er på IRC en tur. Lenke til kommentar
XarZen Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Vi er en del norske pluss en del utenlandske på quakenet, så bare å stikke innom der også om dere er på IRC en tur. Ok =) Har du serverurl + channelname? Endret 21. november 2007 av XarZen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå