Hammertime Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei! Jeg har en gammel Hitachi Nicam (5-8 år gammel) som kutter bildet når jeg spiller xbox 360. Det er akkurat som at den vil vise bildet i widescreen, men tven er ikke widescreen så da blir noe av bildet utenfor skjermen. Jeg har sjekka innstillinger på selveste xboxen, men ble ikke noe forskjell når jeg skifta fra widescreen til normal. Jeg har også en PS2 som jeg pleier å se film på, og såvidt heg husker nå så blir ikke bildet kuttet der. Er det noen som har opplevd dette selv, og om det er noe måte å fikse dette på? Lenke til kommentar
Boschmann Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 du har sikkert en knapp du kan endre bilde størrelsen på tv'n mæ, prøv denj; ) Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har du sett om det er en instilling på tv'en som kanskje kan fikse dette? Det hadde i alle fall jeg på min 'gamle'. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Har sjekket dette. Er en knapp som endrer bildet til enten 4:3, 16:9 eller Auto, men størrelsen blir da bare endret i høyden og ikke i bredden. Er det mulig at dette har noe med xboxen å gjøre? Det er mulig å skifte mellom "widescreen" og "normal" i innstillingene der, men da blir det heller ikke forandret i bredden. Tv'en er ikke widescreen btw. Endret 20. november 2007 av opez Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Ingen andre som har opplevd dette og har fått fikset det? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ingen andre som har opplevd dette og har fått fikset det? Jeg tipper det er en innstilling på x-boxen. Det fungerer på akkurat samme måte som en dvd spiller. Du må stille den til 4:3 letterbox, hvis ikke viser den et bilde som er større enn tv. Gå inn på settings på x-box så løser det seg sikkert, hvis du ikke finner ut av det så ringer du bare support for x-box. Det har ingenting med tv å gjøre, det er jeg temmelig sikker på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå