hitokiri Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Philips' nye mobiltelefon har hviletid på to måneder og taletid på 17 timer. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Wow! Det er bra batterilevetid. Er det batteriet i mobiltelefonen som er utrolig bra, eller er det mobiltelefonen som trekker veldig lite strøm? Det hadde jo vært fint om batteriet var forbedret, for da kunne vi kanskje se noe liknende i andre mobiltelefoner fremover også. Lenke til kommentar
veos Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Her har Nokia og forsåvidt en rekke andre mobilprodusenter noe å hente, ja! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) hmm, tror jeg kjenner noen personer som hadde fått grei bruk ut av den der. minst en av dem går hele tiden å klager over at telefonen han bruker for tiden har så dårlig batteri... men hvor lang tid tar det å lade den fra flatt batteri? Endret 21. november 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 men hvor lang tid tar det å lade den fra flatt batteri? Det lurer jeg også på. Uansett tror jeg dette er en mobiltelefon som passer for veldig mange. Får håpe at noen butikker tar inn denne telefonen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 siden jeg tror phillips har gitt opp det norske mobilmarkedet så tviler jeg. prisguiden lister ikke en gang opp phillips mobiler... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kan ikke noen webshopper importere den selv? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 en kan alltids drømme, men jeg stiller meg tvilende. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er dette en telefon med den mest avanserte funksjonen å ringe med eller er det batteriet som har gått inn i en ny generasjon? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Er dette en telefon med den mest avanserte funksjonen å ringe med eller er det batteriet som har gått inn i en ny generasjon? Ser ut som noe midt i mellom. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 som artikkelen sier på slutten, 9@9 serien har solid standby tid. ser i gjennomsnitt 700 timer på alle modeller på gsmarena. hmm, ser ut til at dem bruker ganske kraftige batterier. er som oftest 1000 mah eller mer. men selv det skulle ikke ha så store utslag for K810 bruker ett på 950. men det ser ut til at philips telefonene ikke har 3G... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Philipstelefonene har enkel, gjennomprøvd teknologi, og gode rutiner for batterisparing, i tillegg til over gjennomsnittet kraftige batteri. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 med andre ord, forbanna synd dem har trekt seg ut av det norske markedet... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 håper resten lærer også... mobilen er liten nok... men de har ikke sjønt det at ved å ikke krympe telefonene mer, så blir det bra plass til batterier, tenk på SE w880i Hadde greid meg med en 3 ganger så kjukk, så da kunne man brukt 5 ekstra batterier i den ^^ Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Levetiden er mer enn nok for alle. Bare synd med spesifikasjonene som var litt hengslete, i hvert fall kameraet. Er det noen som vet hvilke bånd den støtter? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 http://www.unwiredview.com/2007/11/16/phil...er-much-longer/ triband... greit nok at amobil oppgir kilde i hjørnet, men hvor fordømt vanskelig er det egentlig å gjøre den om til en link eller to? omtrent alle andre sider som henter sin info fra tredje part gjør nettopp det, også unwiredview.com... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg