Kontorstol Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei! Jeg trenger en gratis, enkel og sikker brannmur til Windows Vista... Den MÅ være lite ressurskrevende og enkel å slå av... Zone Alarm er ikke et alterativ... Forslag? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) I Sikkerhetsguiden finner du noen forslag under tittelen "Hva trenger jeg av beskyttelse?". Tror Comodo også har kommet med versjon for Vista (se linker i posten det er henvist til over) Endret 20. november 2007 av norbat Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Takk skal du ha Skal prøve ut Comodo en stund å se om den virker Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Vil også anbefale PC Tools Firewall Pluss: http://www.pctools.com/firewall/ Tester denne selv akkurat nå, den kjører greit hos meg på Vista Home Edition (laptop), noe spørsmål ved innstallasjon av nye programmer da den også overvåker hvordan programmer skyter inn kode i OS/andre programmer men denne funksjonen kan du skru av enkelt. Enkle menyer og grei konfig. EDIT: Yikes, snakker om timing meld gjerne fra hvordan det du opplever Comodo Endret 20. november 2007 av another_visitor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå