3000 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 lurer på å melde meg inn på denne call of duty 4 siden, men hva er det som er på denne siden? multiplayer stats og sånn..? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 lurer på å melde meg inn på denne call of duty 4 siden, men hva er det som er på denne siden? multiplayer stats og sånn..? Jeg har ikke sett noen stats. Hvis du tenker på sånn på bungie.net(Halo 3) så er det ikke der i hvert fall. Veldig synd for det er genialt! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er da nok stats på leaderboardene? Kills, wins, accuracy og score. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Er da nok stats på leaderboardene? Kills, wins, accuracy og score. ja men det er ikke på sidene, bare i spillet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 CharlieOscarDelta.com var mest laget for å dele ut betautgaven. Men vil tro de oppdaterer siden etterhvert med stats, osv. Birger Lenke til kommentar
3000 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) synd da dropper eg det.. tenkte gjerne siden hadde noe lignende som bungie sine stats sider ja:-) kansje ikke så avansert men det hadde ikke gjort noe.. cod4 e værtfall kjempebra, har dog tilgode å spille online:-P men det kommer etter singelp campaign:-) 3000 Endret 21. november 2007 av 3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå