Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 thanks mate Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg laster det ned nå. mangler bare 100mb på flt-u2b.bin Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Dåhr..... du er så treig... Jeg har ISDN og jeg hadde spilllet dagen etter det kom ut... Menne... Dårlig grafikk ? Se på specsene mine... Jeg synes jeg har god grafikk i forhold til de bildene jeg har sett her nå... Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Uansett Unreal 2 er et drittspill Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 ble litt bedre nå ja: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 btw: han har bedre maskin, men andre komponenter Bedre maskin og andre komponenter? Hvordan går dette an? Tror jeg er enig med Kebeb GUD Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 du dum være? han har 2600 (annet komponent enn xp2000) og epox hk (noe annet enn aopen og btw med annet chipsett) altså: problemet ligger ikke i min hardware. viste seg å være et driverproblem. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Lol eg kan bare glemmer å laste ned det spillet der med min maskin. Lenke til kommentar
dp Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 stygge kebab gud slikk pikken min a, frekk som faen er du også.. slikk sier jeg!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 the best one: :o ro ned kjeftbruken? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 stygge kebab gud slikk pikken min a, frekk som skitt er du også.. slikk sier jeg!!WOW! rolig nå folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå