Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 sjekk dette: GRISEGRAFIKK!! alle modellene untatt aida er sånn... er så skuffa hvorfor suger dette drittspillet så ille Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 ehh... why? Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Skjønner ikke hvorfor han skal formatere pga dårlig grafikk. Har du prøvd forskjellige drivere til grafikkortet? Var noe rart med Unreal2 og de nyeste nvidia driverne tror jeg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kunne jo være det hjalp. :] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 jeg vedder 10kroner på at du har overklokka og ikke skjønner at det er derfor ! du er jo ikke kjent for å være den skarpeste kniven i skuffen Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 er sånn for en kamerat av meg og... har asus gf 4400 med driveren 40.41... irriterende ass.... gameplayet er bra men så helvetes mange grafiske mangler Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 jeg vedder 10kroner på at du har overklokka og ikke skjønner at det er derfor ! du er jo ikke kjent for å være den skarpeste kniven i skuffen for det første: er nok skarpere enn deg, bare ikke like 1337 nerd.... altså: satte tilbake til originaltmed en gang, hjalp ikke funker ikke selv om ingenting er overklokket (for øyeblikket) btw: mekker et bilde til jeg... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 PS: Feil postet delux! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Er vel ikke så smart å poste om noe som åpenbart er warez i andre seksjoner enn off-topic da... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 GRISEGRAFIKK!! alle modellene untatt aida er sånn... er så skuffa hvorfor suger dette drittspillet så ille Hva er du så skuffa over? Både du og jeg vet at problemet ligger hos deg... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 GRISEGRAFIKK!! alle modellene untatt aida er sånn... er så skuffa hvorfor suger dette drittspillet så ille Hva er du så skuffa over? Både du og jeg vet at problemet ligger hos deg... hvorfor er det sånn hos en kamerat av meg og da? btw: han har bedre maskin, men andre komponenter Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er et driverproblem! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 GRISEGRAFIKK!! alle modellene untatt aida er sånn... er så skuffa hvorfor suger dette drittspillet så ille Hva er du så skuffa over? Både du og jeg vet at problemet ligger hos deg... hvorfor er det sånn hos en kamerat av meg og da? btw: han har bedre maskin, men andre komponenter Ikke vet jeg, men det er ikke sånn hos meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Torsteinen: Ta en titt på disse herrene screenisene: 1600x1200 Alt på MAX +4x AA +4x AF http://home.no.net/enaasen/Unreal2.screene...l2%201600x1200/ Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 hva slags maskin ahr egentlig du biiriil? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Skal vel ikke være så hardt å kjøre de settingene? Ikke det at jeg har gjort det ennå, men jeg satt sånn ca alt på maks i 1280*1024 da jeg spilte (vel å merke uten AA og AF), men ville tro det også skulel gå fint, ettersom en har et respektabelt grafikkort og grei CPU? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 hva slags maskin ahr egentlig du biiriil? Verdens beste Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 amd xp 2000 geforce 4 4400 768 mb 2100 ddr ram? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå