KongRudi Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Nei nå gir jeg nesten opp her... Prøvde med kabel fra routeren, og det fungerte heller ikke... Hva i allverden skall jeg gjøre nå da?? sende Sony en mail muligens?? Husket du å slå av strømmen til Linksys, før du søkte når du hadde satt kabel mellom Linksys og PS3? Synes det er merkelig at du skal fremdeles ha problemer.. :-/ Kanskje du skal ringe til nettleverandør og høre om de har noe firewaller, eller slikt. Slik jeg har det, har jeg en kabel fra Nettleverandør direkte opp til Linksys WRT54G, og så har jeg en kabel til PC på den ener porten, og en kabel til PS3 på toer porten. PSP'en kjører jeg trådløst, da det ikke er noe særlig online-spilling der. Og da har jeg ikke flere ting å koble på. Kjører uten WEP-nøkkel fordi jeg stoler på at Naboene bruker deres eget nettverk. Har oppgradert firmwaren en gang fra Linksys sine sider, det var ikke så vansklig. Men ikke å anbefale dersom du ikke har peiling, det er isåfall viktig å sjekke ut hvilken Linksys versjon du har, tror jeg hadde versjon 7 av Linksys modellen min. Linksys er relativt positive til at folk skal lage custom firmware o.l., men jeg tror du ikke får noe igjen på garanti dersom du fikler med den og den blir ødelagt. Anbefaler deg å lese denne tråden: http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=70652 Endret 23. november 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Om du ikke har gjort det, så skru av Upnp (eller hva det heter) Hadde samme problem og trodde dette måtte være på, men etter jeg deaktiverte dette fungerer alt hos meg både trådløst og med kabel. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Om du ikke har gjort det, så skru av Upnp (eller hva det heter) Hadde samme problem og trodde dette måtte være på, men etter jeg deaktiverte dette fungerer alt hos meg både trådløst og med kabel. Skru av på routeren eller på PS 3 opsettet? Endret 23. november 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Om du ikke har gjort det, så skru av Upnp (eller hva det heter) Hadde samme problem og trodde dette måtte være på, men etter jeg deaktiverte dette fungerer alt hos meg både trådløst og med kabel. Skru av på routeren eller på PS 3 opsettet? Never mind, fant ut at det var på routeren, men nå virket allt på automatic Wohoo! Litt rart egentlig at en må skru av ting på routeren for å få ting til å fungere, en skulle jo tro at router produsentene tok høyde for at folk kan koble til spill konsoller til sine routere, eller hva?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå