Kstef Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Noen som vet med sikkerhet hva produktnummeret til en XP 2100 Thoroughbred B er? Og hvor kan man få kjøpt en slik? Jeg har hørt at det kan være forskjellig stepping på prosessorer men B kjerne, og at dette kan ha mye å si på OC egenskapene. Hvilken stepping er bra / ikke bra, og hvordan kan jeg vite hvilken stepping det er på den jeg bestiller? Lenke til kommentar
Abzalom Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 gå inn på www.waterheads.dk, der selger de cpuer med super stepping. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er ikke mange steppinger ute å går, men en XP2100 thoroughbred B er generelt god til å overklokke. Hvis du kjøper en XP2100 thoroughbred så er sjansen for å få en T-bred B veldig stor. Jeg har enda ikke sett en XP2100 T-bred A. Du får kjøpt en XP2100 thoroughbred på PSdata.no Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 2100+ Palominos: If the website you're ordering from shows an order code of AX2100DMT3C, that's a Palomino. TBredA/B: If the website you're ordering from shows an order code of AXDA2000DUT3C, that could be either a Thoroughbred A or Thoroughbred B. All TBredAs have a stepping code which ends in "A," like "AIUGA." All TBredBs have a stepping code which ends in "B," like "AIUGB." If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB. If you see a code like "JIUCB" that begins with the letter "J" on the second line of the processor codes, that's a low-end TBredB. As of now (1/15/03), the only sighting of 2100+ TBreds have been TBredsBs sold by Newegg the last few days, and so far, they have all been high-end TBredBs. Sakset fra http://www.overclockers.com/tips00173/ Med andre ord ser det ut som om alle 2100+ er thoroughbred B Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 gå inn på www.waterheads.dk, der selger de cpuer med super stepping. Er ikke akkurat billig der. Koster å få inn i Norge og da. Kan likesågodt kjøpe en XP2100 Thoroughbred, siden disse er nesten garantert til å være en prosessor med B core. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå