Axl1994 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 jau, jeg lurer på om det kommer det 88xx skjermkort til bærbare av typen MXM II? grunnen til at jeg lurer er fordi jeg skal kjøpe bærbar, og ser at Asus c90s har et MXM (type) II skjermkort i seg, og de reklamerer også med at man skal kunne bytte det ut..(kanskje ikke ola nordmann klarer det, men ihvertfall folk som har peiling) hvis det ikke kommer 88xx skjermkort av MXM II typen, lønner det seg jo å vente til det kommer bærbare med 88xx skjermkort til samme pris som C90S'en går for. da får man jo en bærbar som holder seg lenger, men til samme pris... MEN, hvis det kommer 88xx skjermkort av MXM II typen, så kan jeg jo kjøpe en C90s nå, og når skjermkortet blir utdatert på den så kan jeg jo kjøpe et 88xx kort... jau, men da tror jeg at jeg har gjort meg forstått og sier bare takk på forhånd og håper på kjapt svar Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Lurer på om det kommer 8800 til c90 jeg også, og det er dessverre ingen som har kommet med svar enda. Asus har lovt oss flere grafikk kort, og alienware har offentliggjort en 15.4" med dette kortet, så det er absoultt en mulighet Er forretsen meget fornøyd med c90, selv om gpuen som sitter i når du får den (8600gt) ikke er av den aller sterkeste typen. Tror dessverre du må vente litt forå få mer informasjon om dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå