Gå til innhold

kommer det 88xx kort til bærbare av typen MXM II?

Axl1994

Anbefalte innlegg

jau, jeg lurer på om det kommer det 88xx kort til bærbare av typen MXM II?

grunnen til at jeg lurer er fordi jeg skal kjøpe bærbar, og ser at Asus c90s har et MXM (type) II kort i seg, og de reklamerer også med at man skal kunne bytte det ut..(kanskje ikke ola nordmann klarer det, men ihvertfall folk som har peiling)

hvis det ikke kommer 88xx kort av MXM II typen, lønner det seg jo å vente til det kommer bærbare med 88xx kort til samme pris som C90S'en går for. da får man jo en bærbar som holder seg lenger, men til samme pris...

MEN, hvis det kommer 88xx kort av MXM II typen, så kan jeg jo kjøpe en C90s nå, og når skjermkortet blir utdatert på den så kan jeg jo kjøpe et 88xx kort...

jau, men da tror jeg at jeg har gjort meg forstått og sier bare takk på forhånd og håper på kjapt svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt OT, men er dette samme standard som Dell bruker i sine XPS maskiner, eller er det noe annet igjen? Såvidt jeg forstår så skal det gå an å skifte ut skjermkortet i dem og nemlig.

Ellers leste jeg en artikkel her om dagen om at 8800 mobile kort var kommet, så det er vel ikke så lenge til man får kjøpt maskiner med de kortene ferdig installert. Vil jo uansett bli billigere for deg det, så slipper du å betale for to kort.

Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke ut denne linken her og se om det står noe nyttig. 8800M

Den er litt for lang og teknisk til at jeg orker å lese den på denne tiden av døgnet, men det omhandler i alle fall den nye 8800 mobile brikken.

**edit** Side 3 i artikkelen viser et bilde av 8800M med undertekst "NVIDIA GeForce 8800M GTX MXMIII Module (front & back)" så der har du vel svaret ditt.

Endret av hagfors
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...