WangenPs3 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Finner ingen tråd med samme problem som jeg har så jeg startet da en egen: Har da en X360 som er koblet opp mot nettet 24 timer i døgnet. XBL har jeg snart hatt i 4 år så skal ikke være noe problem der. For noen dager siden så dukket det opp noe rart med NAT'en min. HAr hatt OPEN hele perioden, men klarte ikke å logge på her om dagen. Fikk beskjed om at NAT var Strict og da skjønte jeg egentlig ikke hvorfor. Har ikke rørt innstillingene eller noe siden jeg fikk maskinen så kan ikke være min feil. Måtte prøve å fikse dette ved hjelp av: portforwarding, DMZ og UpnP. Ingenting fungerte og da ble jeg relativt forbanna.....Tilslutt trakk jeg ut strømmen fra både modem og router og ventet 1 min med å sette den inn igjen. Testet XBL Connection rett etterpå og da var den tilbake på OPEN og jeg kan spille som normalt igjen. Men nå dukker hovedproblemet mitt opp. XBL MArketplace gir meg følgende beskjed: "XboX Live Marketplace Is Currently Unavailable. Please Check By Later". Denne teksten står der hver bidige dag og jeg får ikke tilgang. Litt frustrerende mtp. at jeg trenger JP Sub for Naruto og nye sanger til GH III. Noen som vet hvorfor dette skjer så hadde det vært til stor hjelp. Får jeg ikke endret dette så får bare bite i det sure eplet. Men gir meg ikke uten kamp Mvh Morten Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 har ikke peiling hvorfor det skjer, men om du bare skal laste ned de greiene der.. kan du jo prøve plugge xboxen rett i modemet så du får lastet ned? funker kanskje som en midlertidig løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå