Nitrius Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Til hvilken plattform anbefaler folk å kjøpe CoD4 til? er det PC, X360 eller PS3 som gjelder? og er det noen store forskjeller mellom de forskjellige plattformene og CoD4? Lenke til kommentar
Axl1994 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 er vell ikke store forskjellen, men kan ihvertfall si at mange foretrekker mus og tastatur til FPS spill Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg syns COD 4 kan være ekstremt intenst, og da er det viktig (i alle fall etter min mening) med mus og tastatur. Endret 20. november 2007 av grimsbo Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Forskjeller: Ingen Kjøp til den platformen du foretrekker, vanskeligere enn det er det ikke Lenke til kommentar
dannad Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg er enig at det var veldig intenst. Jeg har PS3, men det var ikke noe problem, likte det faktisk. Det er en fordel med å bruke håndkontroller; man slipper å sitte klistret til en dataskjerm. Sofaen og en stor TV gjør susen. Endret 20. november 2007 av dannad Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Eneste forskjellen som hadde noe å si for meg, (X360 vs PC, har ikke PS3) er at X360 har achievements. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Eneste forskjellen som hadde noe å si for meg, (X360 vs PC, har ikke PS3) er at X360 har achievements. Xbox Live gjør det jo en tanke lettere å spille med venner også? Velg den versjonen hvor du kan spille med folk du kjenner, har du mange venner som spiller det på PC, kjøp det til PC (f.eks, du skjønner tegninga) Det er ikke stor forskjell på grafikk og ytelse på de forskjellige versjonene, kjøp det til den plattformen du foretrekker! Lenke til kommentar
r88 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Til hvilken plattform anbefaler folk å kjøpe CoD4 til? er det PC, X360 eller PS3 som gjelder? og er det noen store forskjeller mellom de forskjellige plattformene og CoD4? Har alle maskinene, men gikk for 360 siden de jeg kjenner spiller Xbox Live.. Det må bli kontrollsystemet, mus/tast. vs. pad som avgjør. For meg ville PS3 vært uaktuell uansett siden jeg ikke liker kontrolleren på firstpersonshooters, syns 360 fungerer mye bedre. Lenke til kommentar
toph1980_ Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 PC-versjonen tilbyr dobbelt så mange motstandere i multiplayer, så vet du det. Personlig synes jeg mus og tastatur i FPS er et must. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Mus og tastatur er ikke ett must, jeg eier jo faen hver eneste kamp på PS3, får alltid toppstats hele veien Så jeg ville hatt enten det til PS3 eller 360, må ikke alltid ha mus og tastatur for å aime bra vil jeg si Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som kan komme med en kvalifisert uttalelse om hvordan grafikknivået ligger på x360/ps3 i forhold til pc? Aka hvor høyt må grafikkinnstillingene være på pc for at det skal se like bra ut som på konsollene? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Noen som kan komme med en kvalifisert uttalelse om hvordan grafikknivået ligger på x360/ps3 i forhold til pc? Aka hvor høyt må grafikkinnstillingene være på pc for at det skal se like bra ut som på konsollene? Jeg hadde på medium på fleste steder og resten low i 800x600 oppløsning, du må nok ha high på nesten all får å få samme flyten og grafikken som det er på X360 og PS3 Endret 20. november 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg er rimelig ubrukelig i FPS på konsoll pga kontrollene. Jeg trenger en mus om jeg skal knerte de med feil farge i en brukbar hastighet. Dog kan det se ut til at jeg alikevell ender opp med å kjøpe PS3 versjonen av COD4 siden PC-en min er syk. Får øve meg i presisjonskyting på sixaxis da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå