MiSP Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg skal kjøpe meg ny PC snart, og har opprettet en tråd for det her. Responsen på mitt valg av SLI + Vista er at dette vil by på problemer, uten at noen gir noen kilder til utsagnene. Jeg opprettet en tråd på SLI Zone Forums og spurte om dette ville medføre problemer, men responsen har vært at det vil gå helt fint. Jeg lurer da på, hva mener herskapet her? Er det noen problemer med SLI + Vista? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 SLI i 32bits vista vil ikke by på problemer med de senere driverne, gitt at produktet støtter SLI til å begynne med. Jeg har i alle fall aldri hørt folk ha problemer med det, om man ser bort ifra gruppen som setter inn skjermkort gal vei. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 SLI i 32bits vista vil ikke by på problemer med de senere driverne, gitt at produktet støtter SLI til å begynne med. Jeg har i alle fall aldri hørt folk ha problemer med det, om man ser bort ifra gruppen som setter inn skjermkort gal vei. Hva mener du med "produktet"? Hovedkortet? Eller skjermkortene? (Støtter ikke alle nye skjermkort fra Nvidia SLI?) Ellers setter jeg pris på bekreftelser/avkreftelser fra andre. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hos meg fungerer det helt strøkent med 8800GT i SLI på Vista 64bits . Har faktisk bedre FPS i COD 4 på Vista enn i XP ? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Det ser ut til at SLI skal gå helt fint, da. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Da gikk jeg for SLI, nærmere bestemt 2 x 8800GT 1024MB. Bygget i helgen, og maskinen regjerer totalt i alt av spill. (Har dog ikke prøvd Crysis ennå...) Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå