Gå til innhold

Logitech Cordless, feil med itouch tastene

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har et Logitech Cordless keyboard og mus, den svarte tastatur pakken m/optisk mus.

jeg installerte dette for et par dager siden, fungerte helt glimrende, de programbare tastene og styringen til media programmer fungerte perfekt. Men så under en installasjon av linux, skjedde det noe feil og jeg måtte installere windows på nytt, installerte først 98, så windows 2000 pro, har slettet 98, har bare win2k pro nå.

det som er problemet er at etter jeg installerte programmer for keyboardet mitt, fungerer det ikke som det skal, knappene åpner ikke det som de skal, jeg kan forhåndsprogrammere de fleste tastene, men det som er så irreterende er at det er en del som jeg ikke kan programmere til å gjøre det jeg vil, instillingene til knappene er helt stokket om.

jeg tok først å avinstallerte, installerte på nytt, kjører en engelsk utgave av win2k pro, så tenkte jeg kanskje at jeg burde kjøre en engelsk installasjon av programmet, avinstallerte, kjørte engelsk installsjon, men samme problemet, lastet ned en ny utgave av installasjonsprogrammet, både engelsk og norsk, prøvde begge, men samme problemet fremdeles.

tastaturet fungerer jo, men når jeg har de tastene som er ganske greie og tidsparende er det greit at de fungerer, det som er så rart er at de fungerte for et par dager siden, men etter installasjonen er de som sagt stokket om på.

noen som har tips/hjelp?

på forhånd takk for all tips/hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, har hatt kontakt med logitech, fått et svar som duger ;) nå funker alt 100 %

e-post fra logitech:

Thank you for your enquiry.

This problem might be caused by a problem with the radiolink between the

keyboard and the receiver. A possible solution could be to reset the

radiolink between these devices. In order to reset the link, please try the

following:

- Make sure the computer is turned on

- Hold down the connect button on the receiver for approximately 20

seconds.

- Take out the batteries of the keyboard.

- Using a metal object, such as a pair of scissors or a key chain, make a

shortcut between the metal battery connectors in the keyboard.

- Put the batteries back in and reestablish the connection as usual.

Thank you very much for your confidence in Logitech.

Kind regards,

Bas Raayman

Logitech Europe SA Technical Support

Lenke til kommentar

Tror feilen ligger i at driverne til Logitech ikke er MS signerte, det blir konflikt med Windows. Min pc brukte flere år på å slå seg av eller logge av, så nå bruker jeg bare MS's signerte driver, og vanlig tast.funksjoner på mitt SE tastatur m/ledn.

Lenke til kommentar

du er sikker på at du bruker de siste driverne fra Logitech?

Har hvertfall vært endel krøll med drivere til 2000 tidligere vet jeg.

Noen har meldt om trøbbel etter å ha installert mediaplayer 9 også, uten at jeg kan si jeg har opplevd dette sjøl...

bertie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...