Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kritikk? Noe jeg kunne ha gjort bedre? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Var ikke så verst dette.. Likte bilde 2 best, siden det ser ut som om bærene "gjemmer seg" bak mosen, eller hva det enn er.. Er ikke noe ekspert rent fototeknisk, så det er ikke så mye jeg kan si.. Kanskje du kunne prøvd å få med noe himmel eller noe i bakgrunnen, så vi får litt mer dypde i bildet? Smak og behag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Var ikke så verst dette.. Likte bilde 2 best, siden det ser ut som om bærene "gjemmer seg" bak mosen, eller hva det enn er.. Er ikke noe ekspert rent fototeknisk, så det er ikke så mye jeg kan si.. Kanskje du kunne prøvd å få med noe himmel eller noe i bakgrunnen, så vi får litt mer dypde i bildet? Smak og behag. Du sier noe der. Takk for svar Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Reduser størrelsen på bildet før du legger det inn, så er det lettere å se på... siden få sitter med en så høy oppløsning at de kan se hele.. Jeg likte nr 2 best, som andy sa, fordi det ser ut som bærene gjemmer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå