Gjest Vorte? Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 God dag! Er 18år gammel gutt som klødde litt i underlivet idag og merket en liten prikk som er over penis i håret. Er barbert så kan tydlig se den. Har ikke hatt sex på rundt 8 mnd, jeg har vært i kontakt med en jente sitt kjønn, så ved mitt eget kjønn, kan det ha smittet så fort? Ellers ikke hatt samleie eller noe. Er det kjønnsvorte eller noe ?!?!? Den har dukket opp.. nå. Da den går utover, å er av skinn, pellet jeg av den, og den blør litt. er kanskje 0,02mm eller noe i den duren. Litt vansklig å se. Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 God dag! Er 18år gammel gutt som klødde litt i underlivet idag og merket en liten prikk som er over penis i håret. Er barbert så kan tydlig se den. Har ikke hatt sex på rundt 8 mnd, jeg har vært i kontakt med en jente sitt kjønn, så ved mitt eget kjønn, kan det ha smittet så fort? Ellers ikke hatt samleie eller noe. Er det kjønnsvorte eller noe ?!?!? Den har dukket opp.. nå. Da den går utover, å er av skinn, pellet jeg av den, og den blør litt. er kanskje 0,02mm eller noe i den duren. Litt vansklig å se. Nei, det er nok ikke en kjønnsvorte. Jeg er dog imponert over at du kan se prikker som er i størrelsesorden 0,02mm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå