MadsFN Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 hvor lang tid tar det på svar? 2-3 døgn? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Neida.. har vært Jul og litt ferie for min del, men jeg la ett svar til deg på PM i Victrix forum så fort jeg så søknaden Er det noe spørsmål og sånt håper jeg du tar kontakt der og ikke her. Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hej der, lurte på om det var mulig å få joine? Er rank 44 atm og spiller rimelig mye call of duty 4. Var på utkikk etter en norsk clan etter å ha leava en Britisk clan. Har registrert meg på forumet deres med samme navn som her . Lurte bare på hvordan man apply`er, fant ikke noe på forumet deres. EDIT: fant hvor jeg skulle apply`e Endret 4. januar 2008 av keeperno Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Vi har samlet mange stødige spillere nå og begynner å bli kjent i COD4 miljøet. Vi har derfor en ny runde med rekruttering. Victrix er med i CB ladder + vi har samlet en del klaner rundt oss og har kamper flere ganger i uken både som trening og som gøy. Håper de som er interesserte tar en tur innom nett sidene våre ! Alle spillere i Victrix Leigion bærer VI. tagg Qoute fra 1 post Victrix Legion er en norsk Call Of Duty 4 klan som fremmer lagspill og ett voksent miljø. Vi søker i disse dager nye medlemmer og dette gir deg som en moden/voksen spiller av Cod4 sjangsen til å bli med i oppstarten i Victrix Legion. Som sagt leter vi etter spillere over 18 år, men dette er mer satt som en rettesnor enn en regel hos oss og det innebærer at du, som søker, burde ha en moden oppførsel så alle medlemmer kan ha en hyggelig og utfordrende spill-opplevelse sammen. Victrix Legion har bare på de siste dagene etablert seg i COD4 Comunity og vi regner med å være en sterk styrke ute på slagmarken da mange av våre medlemmer også er kjente og gode spillere i battle.no forum såvel som på TV2 serverene Vi håper du tar deg tiden til å ta en titt på våre hjemmesider :Victrix Legion Endret 14. mars 2008 av Cri Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Har regga meg opp på forumet deres. Kan ikke huske hvem som spurte meg, var riktig en stund siden, men han ga meg siden til hjemmesiden deres. Og har da selvfølgelig klart å miste denne etterpå.. Uansett, har spilt endel med Drapoel meg bekjent. Spiller under navnet [NoClan] Danny. Har allerede regga meg på forumet deres. Blir bra med en evt respons =) Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) hei, er 16 år, spiller cod4 daglig, har 2.0 i k/d rate som oftest, og har mye erfaring med FPS, kan jeg joine? Endret 21. mars 2008 av larsern4 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hei, jeg har fått inn en god del søknader gjennom forumet på våre hjemmesider og takker for interessen. Alle får svar ! Jeg har lagt til de som er aktuelle på MSN og venter nå bare på at de skal logge på Endret 21. mars 2008 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå