Gå til innhold

Min sony ericsson W910i slår seg av og på..

Oline

Anbefalte innlegg

Hei

Har en 3 uker gammel Sony Ericsson W910i, den har nå plutselig begynt og slå seg av og på hele tiden :( , noen der ute som har vært borti noe lignende ? og hva har dere gjort ?

Tenkte og sende den direkte inn til Sony Ericsson for service istedet for å gå om en forhandler, noen som har erfaring med det ?

Veldig takknemmelig for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkleste er og levere den inn der du kjøpe den så slipper du å slite med frakt og sende den i posten.

Dette har vist seg og være et problem på noen få telefoner men skal være fikset nå. du kan eventuelt prøve og oppgradere software hjemme før du sender den inn

Lenke til kommentar

Leste en plass at de første W910 telefonene som kom ut er det SW (software) feil med.

du får levere den inn å få den fikset.

tror ikke det er stort annet du kan gjøre.

Sony Ericsson oppdaget feilen for sent, så nå 2. utgaven er i annmars er den fikset.

Lenke til kommentar
Enkleste er og levere den inn der du kjøpe den så slipper du å slite med frakt og sende den i posten.

Dette har vist seg og være et problem på noen få telefoner men skal være fikset nå. du kan eventuelt prøve og oppgradere software hjemme før du sender den inn

Takk for svar :) Jeg kjøpte den på nettet www.ybs.no derfor, tenkte å sende den direkte inn til service. Jeg prøvde og oppgradere softwaren, men fikk beskjed at jeg hadde den siste versjonen..

Lenke til kommentar
Leste en plass at de første W910 telefonene som kom ut er det SW (software) feil med.

Sony Ericsson oppdaget feilen for sent, så nå 2. utgaven er i annmars er den fikset.

Takk for svar :) har erfart nå at det er ikke bare lurt og kjøpe førsteopplaget som kommer

ut, har lett for å være noe rusk på de første. Da sender jeg den inn på service i morgo den dag

Lenke til kommentar

Takk for svar :) har erfart nå at det er ikke bare lurt og kjøpe førsteopplaget som kommer

ut, har lett for å være noe rusk på de første. Da sender jeg den inn på service i morgo den dag

Er vel samme svaret som du har fått, men tenkte bare jeg skulle legge til at det er en feil som ikke blir fikset, men telefonen blir erstattet med en ny av nyere type. Så dersom du har bilder osv på minnekort er det lurt å ta backup av kontaktene dine og ta vare på det selv når du sender inn tlf :)

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar

Er vel samme svaret som du har fått, men tenkte bare jeg skulle legge til at det er en feil som ikke blir fikset, men telefonen blir erstattet med en ny av nyere type. Så dersom du har bilder osv på minnekort er det lurt å ta backup av kontaktene dine og ta vare på det selv når du sender inn tlf :)

Takk for svaret ditt :thumbup: Jeg skal næmelig sende inn telefonen i dag så da jegså svaret ditt tok jeg kontakt med Deltaservice Drammen der jeg skal sende inn telefonen, hun kunne bekrefte det du sa at jeg får ny telefon, men det var ikke nødvendig og sende med minnekortet eller noe annet tilbehør, så da er det bare og håpe at dette går greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...