Startfanet Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Da er det bare jeg som er dårlig til å lete, har sjekka der.. Takk! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ser du har valgt 40x40mm vifter. Hvorfor ikke leke litt med en Cooler Master Crossflow vifte? Den vil passe fint i luftinntaket samtidig som den har en bedre flow en 4x 40x40mm vifter. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Spennende prosjekt, lykke til.. Hvor fikk du forøvrig tak i de 40mm viftene? Trenger til casemoden min. Har linket viftene på første posten i arbeidsloggen. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spørsmål! Hvordan har du tenkt å opprettholde luftstrømmen med diverse plater og klosser inni kabinettet? Skal du bare la det stå til? Jeg tror ikke det blir syklonen du har visualisert deg ihvertfall, med tanke på de fysiske egenskapene til luft tror jeg det bare blir et kaos med virvler. Men det er vel bra det også...? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Vil bare si at jeg liker ideen, nykskapende og spennende design. Ser frem til update Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Heisann. Har ikke hatt tid til å jobbe noe videre med prosjektet i det siste pga kurs og jobb, men satser på at vi begynner igjen i det små nå. Prosjektet er ikke dødt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå