blezzt Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 hei! jeg lurte på om noen her har noe erfaringer med JWS forsterkere? vurderer og kjøpe en på 500w til mine to subber, (max 250w på dem) så lurte jeg da på om noen her veit noe om kvalitet og om di gjir grei lyd osv. (JWS er det man før kjøpt på europris) Mvh Blezzt Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvor mye må du betale for en sånn da? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hvis dette er noe europris selger vil jeg styrt unna det. Er noen som snakker om at soundmagus har gode forsterkere til prisen, så da vil jeg heller gått for det i stede for å kjøpe noe billig rask på europris... Lenke til kommentar
blezzt Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Hvor mye må du betale for en sånn da? den koster 350,- hmm,, veit du om noen forsterkere på 500w eller mere til under 600,-? eller om du veit om noen som selger brukt? Mvh blezzt Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Tror ikke det er så mange alternativer i den prisklassen, men sjekk finn.no Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan glemme å få noe som driver sub, til den prisen... det billigste blir nok en soundmagus x-1502 til rett rundt 1500kr Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du kan prøve å se på brukt markede, men mest sannsynligvis tror jeg du bare finner dårlige ting for den prisen... Jeg ville heller spart litt penger å så kjøpt noe orntlig Lenke til kommentar
epifant Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg vet ikke om noen 500 watts forsterkere til under 1000 kroner, men så kan jeg nesten garantere deg at Europrisforsterkeren slett ikke er på 500 watt den heller. Det gjelder å ikke tro alt som står på emballasjen Som Cossie og Defus sier; spar heller litt til og kjøp noe som faktisk er verdt pengene Endret 21. november 2007 av epifant Lenke til kommentar
blezzt Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg vet ikke om noen 500 watts forsterkere til under 1000 kroner, men så kan jeg nesten garantere deg at Europrisforsterkeren slett ikke er på 500 watt den heller. Det gjelder å ikke tro alt som står på emballasjen Som Cossie og Defus sier; spar heller litt til og kjøp noe som faktisk er verdt pengene okei er ikke i tvil jeg nå hva jeg skal takker for hjelpen! noen som selger en brukt forsterker? (A) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Sjekk på www.bilstereoforumet.no, de har en ganske god brukt salgs greie. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kjøpte en 4 kanals forsterker på hele 1000w engang for rundt 800,- Har aldri hatt noe med så dårlig kvalitet i bilen før. Pappesken veide mer enn forsterkeren. Den holdt i ca 1 mnd før det lukta svidd og div. deler inni var brent i filler. Var en legazy forsterker som var kjøpt på svinesund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå