Gå til innhold

Hordan logge på dom "root"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det er Ubuntu du bruker, kan du løyse dei fleste problema med å skrive sudo framfor dei kommandoane du vil ha gjort. Du utførar dei då som "root-brukar".

Sudo er eit program som gir vanlege brukarar rettigheiter til å endre og køyre program dei elles ikkje ville hatt rettigheiter til. Men sudo blir berre brukt midlertidig til enkelte operasjonar.

Om du vil ha tilgang til å logge deg inn som "ekte root" i eit shell, kan du bruke kommandoen su.

Endret av huf
Lenke til kommentar

Jeg skriver alltid sudo før kommandoer, men.. som eksempel så prøver jeg å gjøre dette: http://www.howtoforge.com/mac4lin_make_linux_look_like_a_mac

Der skal jeg bl.a. kopiere noen .png-filer : "copy all splash images files from /GTK Splash to /usr/share/pixmaps/splash/ as root.". Dette får jeg ikke lov til. Det jeg prøver er rett og slett å kopiere og lime inn bildene!

Lenke til kommentar

Ingen problem.

Men det skal ikkje vere nokon grunn til at du ikkje skal kunne gjere det med kommandolinja.

For eks.:

sudo cp /home/bush/bilde.jpg /usr/share/pixmaps

Om eg skal tippe, så vil eg trur at du sto i feil mappe i forhold til fila du skulle kopiere over. Husk å angi heile filbana, eller 'cd' til den aktuelle mappa før du kjører kommandoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...