Jo Are Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei julen nærmer og det samme gjør tiden for julefilm titting. I fjor så jeg en genial julefilm på tv som jeg ikke husker navnet på. Filmen handlet om to naboer som konkurerte om å ha det mest pyntete huset, dette førte til uvennskap mellom de tidligere så gode vennene. Husker også at en av disse naboene fikk kreft i den venstre testikkelen. Handlingen foregår i USA i en liten forstads by, filmen er en komedie. Mer husker jeg dessverre ikke. Er det noen som har noen ide om hvilken film jeg snakker om? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei julen nærmer og det samme gjør tiden for julefilm titting. I fjor så jeg en genial julefilm på tv som jeg ikke husker navnet på. Filmen handlet om to naboer som konkurerte om å ha det mest pyntete huset, dette førte til uvennskap mellom de tidligere så gode vennene. Husker også at en av disse naboene fikk kreft i den venstre testikkelen. Handlingen foregår i USA i en liten forstads by, filmen er en komedie. Mer husker jeg dessverre ikke. Er det noen som har noen ide om hvilken film jeg snakker om? Takker for alle svar Usikker på hvilken film du mener ja. Men 'Hjemme Alene(Home Alone)' filmene er alltid like moro ;D Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Hei julen nærmer og det samme gjør tiden for julefilm titting. I fjor så jeg en genial julefilm på tv som jeg ikke husker navnet på. Filmen handlet om to naboer som konkurerte om å ha det mest pyntete huset, dette førte til uvennskap mellom de tidligere så gode vennene. Husker også at en av disse naboene fikk kreft i den venstre testikkelen. Handlingen foregår i USA i en liten forstads by, filmen er en komedie. Mer husker jeg dessverre ikke. Er det noen som har noen ide om hvilken film jeg snakker om? Takker for alle svar Usikker på hvilken film du mener ja. Men 'Hjemme Alene(Home Alone)' filmene er alltid like moro ;D Ja de har jeg på dvd skal se de til jul. Men må ha denne filmen også Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Film-ID, lurer du på hva filmen heter? Spør her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg