Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Av en eller anner grunn så har western union valgt å sende meg en mail på tysk. Siden jeg ikke fatter hva som står i mailen håper jeg at en på diskusjon.no kan oversette. takk. Sehr geehrte® Frau/Herr xxx, Vielen Dank, dass Sie alle notwendigen Dokumente für den Nachweis Ihrer Identiät bereit gestellt haben. Ihre Identifizierung war erfolgreich und Sie können nun Geldbeträge online versenden. Für weitere Informationen, besuchen Sie bitte unsere Webseite www.westernunion.de. Wir bedanken uns für Ihr Vertrauen in Western Union! Endret 27. februar 2008 av Kron Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Av en eller anner grunn så har western union valgt å sende meg en mail på tysk. Siden jeg ikke fatter hva som står i mailen håper jeg at en på diskusjon.no kan oversette. takk. Sehr geehrte® Frau/Herr xxx, Vielen Dank, dass Sie alle notwendigen Dokumente für den Nachweis Ihrer Identiät bereit gestellt haben. Ihre Identifizierung war erfolgreich und Sie können nun Geldbeträge online versenden. Für weitere Informationen, besuchen Sie bitte unsere Webseite www.westernunion.de. Wir bedanken uns für Ihr Vertrauen in Western Union! Oversatt til engelsk(med hjelp av nettside) Very honored® woman Mr. xxx Thank you very much, that you placed all necessary documents for the proof of your Identiät ready. Your identification was successful and you can now cash amounts Online send. For further information, you visit please our web page www.westernunion.de. We are thankful for your confidence in Western union! Oversatt derfra igjen til norsk(med hjelp av nettside) Meget æret® kvinne Herr xxx Takk du meget mye, som du plasserte alle nødvendige dokument for beviset av din Identiät beredt. Din identification var vellykket og du kan nå heve On-line mengder sender. For ytterligere informasjon besøker du behager vårt vevside www.westernunion.de. Vi er takknemlige for din tillit i Vest union ! Litt dårlig oversatt ja, men du skjønner vel litt av det ;p Endret 27. februar 2008 av KVTL Navn redigert etter trådstarters ønske. Lenke til kommentar
errgo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hahaha. Jeg fikk meg faktisk en god latter av den oversettelsen. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Takker for oversettelse ser hva de ville nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå