pesu Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har fått en error på PC-en min. Windows could not start because the following file is missing or corrupt: <Windows root>system32\hal.dll. Please re-install a copy of the file above. Jeg har funnet en måte å løse dette problemet på, her. Men en ting lurer jeg litt på; Er denne feilen et tegn på at harddisken holder på å krasje? Eller at den rett og slett holder på å bli ødelagt? Isåfall, burde jeg kjøpe ny disk? Eller har jeg ingenting å uroe meg for etter jeg har rettet opp feilen? Takker for all hjelp!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Sjekk denne siden for flere løsninger på problemet. http://www.kellys-korner-xp.com/xp_haldll_missing.htm Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Med andre ord: Dette er et Windowsproblem, ikke et harddiskproblem. Windows XP kan enten repareres som Uderzo foreslår, reinstalleres eller man kan bytte det ut med et annet operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå