NorthThe_Great Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne, men oh well. Hvordan stykker jeg opp en .iso? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Stykker opp? Hva er det du har iso av? Mount den i f.eks daemon tools, og explore isoen. Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Stykker opp? Hva er det du har iso av? Mount den i f.eks daemon tools, og explore isoen. Du vet, dele opp i mange biter. Saken er at min dvdspiller ikke funker for tiden, så jeg må bruke en 1GB USBpenn for å overføre til min mye nyere laptop. Isoen er på litt over 2GB. Jeg har opplevd at .iso filer har vært delt opp i mange .rar i torrents før, slik at man bare unzipper de til samme mappe, også vips har man en iso. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 åpne winrar, velg del volumet, bytes. velg deretter cd700, dvd, automatisk osv. Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 åpne winrar, velg del volumet, bytes. velg deretter cd700, dvd, automatisk osv. Dette burde vel egentlig være enkelt, men akkuratt hvor finner jeg "del volumet" ? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det ligger under "generelt" hos meg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Veldig enkelt, bare se på bildet: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå