cyclo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Min kjære 6260 har avgått med fuktskadedøden. Den ble utsatt for kondens i sommer. Skjermen ble uklar i et par uker, men deretter var telefonen helt fin. Men plutselig nå vil ikke telefonen lade mer. Når man putter i strømkabelen lader den i ca 1 sekund, for deretter å slutte å lade. Bortsett fra dette tror jeg at telefonen fungerer fint. Den fungerte helt fint frem til den gikk tom for strøm siste gang før den ikke ville lade noe mer. Problemet er at jeg har en del GPS programvare som jeg kjører på den telefonen (da programvaren ikke finnes til 3rd edition). Så jeg skulle gjerne hatt telefonen kjørende igjen. Spørsmålet er da om det finnes en ikke så altfor dyr ekstern lader som kan lade batteriet, evt. om dette er noe man kan lage selv? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 mener det skal finnes en bordlader for det batteriet men om den er i salg lenger vet jeg ikke prøvde og søke på nettet men fant ikke noen steder nå i farta Lenke til kommentar
sascorpion Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 jo det hrtter dt-14, tilgjengelig fra nokia på nettet her www.nokia.no/assets/search/?search_domain=0&search_query=DT-14 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 jo det hrtter dt-14, tilgjengelig fra nokia på nettet herwww.nokia.no/assets/search/?search_domain=0&search_query=DT-14 Visst søren gjør den det Jeg la ikke merke til denne siden 6260 ikke står i listen av kompatible telefoner. Men 6260 bruker BL-4C batteri, så da skal det funke. Rart at de ikke har listet 6260 som kompatibel. Det som er enda bedre er at den også støtter min N80 :) sascorpion you made my day Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå