dTd Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei! Jeg har et spm her. Jeg vet det er mulig å overføre vhs til PC-en ol, men jeg husker ikke hvordan, mener det holdt med å ha et kort i PC-en og vhs spiller? det jeg lurer på da er om det finnes skjermkort med et slikt innebygd kort? jeg har jo en del ut og innganger på mitt 7900gt kort fra club3, og enda flere på det ubergamle geforce 4200TI het det vel fra MSI... er det mulig de har noe av dette? hvordan kan jeg eventuelt få til å overføre fra vhs til PC-en? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Du kunne ha prøvd en Plextor ConvertX. Du kobler den til PC-en med USB og så kan du koble RCA (lyd) og s-video eller kompositt (bilde) rett til VHS-spilleren din. Lyd og bilde kablene må du kjøpe i tillegg, men det koster ikke mye. Husk også å se etter om VHS-spilleren din har s-video inngang, hvis kke så kjøper du en kompositt kabel. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 hmm okei,, skal se ann denne men har noen noen andre forslag? finnes vel flere måter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå