Cyrus86 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tempen på cpu sank med 3 grader etter at jeg snudde viften til å suge luft vekk fra kjøle ribbene.. den lå på 50 før, men nå ligger den på 47 Vell å merke uten belastning på en xp 2000 palominio cpu (den nest varmeste på markedet i dag) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hva skjer ved full load da? Er det like effektift da? Lenke til kommentar
sete Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Tempen på cpu sank med 3 grader etter at jeg snudde viften til å suge luft vekk fra kjøle ribbene.. den lå på 50 før, men nå ligger den på 47 Vell å merke uten belastning på en xp 2000 palominio cpu (den nest varmeste på markedet i dag) Cyrus, det der er min avatar Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 når nokon stjeler avataren din kan du sende ein PM til moderatorene, eller endre bildet til noko "ulovleg"... så kan du sjå kor mange ganger du må gjere det før personen går lei, eller blir utestengt.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 når nokon stjeler avataren din kan du sende ein PM til moderatorene, eller endre bildet til noko "ulovleg"... så kan du sjå kor mange ganger du må gjere det før personen går lei, eller blir utestengt.. Å forandre bildet på lego.com blir kanskje litt vanskelig. Når man laster ned avatarer andre har laget må man vel bare regne med at andre også bruker dem? Lenke til kommentar
sete Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jo, det er sant som dere sier. Men jeg vil ikke tvinge de som bruker samme avatar som meg til å bytte, men bare si ifra. Synes både at det er litt frekt og lite originalt hvis du tar i bruk en annen persons avatar etter at han har valgt den. Men men, dere som har gjort det har god smak da 8) Genial avatar ikke sant? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 den nest varmeste på markedet i dag hva er den varmeste på markedet ? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Genial avatar ikke sant? Jau, den var søt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå