TheNarsissist Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Hei av en eller annen grun så har ikke jeg noe virus beskytelse program på PC-en.Og jeg har mistanke om at jeg har virus på PC-en kan noen gi meg en ling til et gratis program som funker til å skanne PC-en og slette virusene bare sånn midlertidig løsning Endret 20. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Anbefaler disse: AVG Anti-Virus Avast! Edit: de trenger forsåvidt ikke være en midlertidig løsning heller... Endret 20. november 2007 av DiskusJon Lenke til kommentar
haalo Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg bruker Avast! på alle mine Windows-maskiner, sjøl om jeg har både Norton- og Norman-lisens. Fungerer flott . Bare husk på å skru av lyder (irriterende^2) og muligens den simple versjonen av grensesnittet (kommer an på personlig prefferanse). Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ser at mine 90 dager med gratis Norton er i ferd med å gå ut, så da blir det AVG fremover tror jeg.. Da slipper PC-en en grimm belastning.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Ser at mine 90 dager med gratis Norton er i ferd med å gå ut, så da blir det AVG fremover tror jeg.. Da slipper PC-en en grimm belastning.. Jeg har lasta ned AVG Anti-Spyware 7,5 så tok jeg full scan, når det var ferdig kom det opp alle filene som var virus jeg høyre klikka så klikka jeg delete. Betyr det at det viruset ikke er på PC-en min lenger da? Lenke til kommentar
DiskusJon Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ja, det blir vel enten slettet eller lagt i Virus Vault (virusfengsel)... Så da har det vel antageligvis ordnet seg.. :!: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Ja, det blir vel enten slettet eller lagt i Virus Vault (virusfengsel)... Så da har det vel antageligvis ordnet seg.. :!: Ok takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå