Abruzzi Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei.. Jeg har gått til anskaffelse av RiksTV. Første gang jeg satt det opp fungerte det greit men nå har kanalene begynt å hakke; akkurat som å se på nett tv med for liten båndbredde. Jeg prøvde å søke inn kanalene på nytt men da mistet jeg et par kanaler, bl.a. TV3 og Viasat4. Jeg bor i Oslo og har antennen på taket på huset så skulle ikke tro det skulle være noe galt med signalet. Men har vurdert det slik at jeg trenger en ny antenne. En "DVB-antenne" (er det ikke navnet på det?) er vel noe som burde gjøre signalkvaliteten det hakket bedre slik at jeg får ordentlig bilde. Noen som kan anbefalle noen antenne som dere vet er god? Eller noen andre tips og råd? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei.. Jeg har gått til anskaffelse av RiksTV. Første gang jeg satt det opp fungerte det greit men nå har kanalene begynt å hakke; akkurat som å se på nett tv med for liten båndbredde. Jeg prøvde å søke inn kanalene på nytt men da mistet jeg et par kanaler, bl.a. TV3 og Viasat4. Jeg bor i Oslo og har antennen på taket på huset så skulle ikke tro det skulle være noe galt med signalet. Men har vurdert det slik at jeg trenger en ny antenne. En "DVB-antenne" (er det ikke navnet på det?) er vel noe som burde gjøre signalkvaliteten det hakket bedre slik at jeg får ordentlig bilde. Noen som kan anbefalle noen antenne som dere vet er god? Eller noen andre tips og råd? http://www.netonnet.no/Section/Section.aspx?sid=44339 Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan prøve å vri litt på antennen å se om det fungerer bedre, og også oppdatere software på din dekoder, om du ikke har gjort det allerede. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå