Ozelot Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Bare jeg som synes søkemotoren har et litt rart utseende? Skal det være sånn? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Det er veldig vanskelig å se om du peker ut noe spesielt på det lille bildet. Men det ser ut som det gjør hos meg, derfor skal det nok det. Den versjonen av søkemotoren du ser der er ikke en del av IPB, men noe Drift har laget til dette forumet etter en rekke tidligere forespørsler på et bedre søkesystem, dette egenproduserte søket støtter i tillegg søk på ord ned til 2 tegn. Systemet erstatter IPB sitt enkle søk sin plassering, men du kan fortsatt søke avansert i IPB sitt system som er her: klikkelenke, lenken er i tillegg godt plassert sammen med det søket som først bringes opp når du trykker "Søk". Drift har ikke satset på design, men at det skal være raskt og enkelt. Funksjonalitet er et nøkkelord Om det ikke er det du tenker på er det kanskje saken med at siteringer og skjult tekst vises uten grafikk rundt seg. I det nye systemet vil jeg tippe at det skyldes manglende skripting av funksjonalitet, eller at det som med det avanserte søket ikke er vant med hvordan det nye systemet er etter at det ble oppgradert til IPB 2.3. Dette er noe jeg regner med og virkerlig håper at Drift jobber med en løsning på. Hvis problemet er noe annet enn det står ovenfor, vennligst vær mer presis Endret 21. november 2007 av TSP Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2007 Forfatter Del Skrevet 21. november 2007 Ok. Trodde det var noe galt med søkemotoren siden bakgrunnen var hvit og ikke så fin som den en får etter et avansert søk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Dette er ikke et teknisk problem med forumet og saken blir derfor ikke gjort noe med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg