Gå til innhold

Halo: Har du opplevd noe feige kamper?

Goliath

Anbefalte innlegg

Ja. Det gjør jeg også Gromers ellers i livet. Men i Halo3 er alle så agresive at jeg finner skjelden noen som vill "leke".

Feks kjøre kjøretøy på sitt ytterste, Hoppe over folk for og "tøffe" seg.

Jeg liker og leke med folk. Feks i CoD4: Være atmed en fiende helt til han ser deg, så knive han.

Eller springe bak han helt til han oppdager meg. Morro! Mange ganger virker ikke dette for min fordel. Og det skal det heller ikke gjøre, fordi jeg leker. No winning, no whining.

Som nesten alle vet så kan man snakke med "fienden" i Halo3, jeg kom bakfra en og skrek: BEHIND YOU!. Så slo jeg kolben i ryggen hans. Skal si han skvatt. Eller danse litt mens man fyrer gunnern i været..

(i CoD4 må man bruke en "perk" for at man skal høre fienden)

Hehe! Ellers andre mer uskyldige leker...

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er Xbox Live's avskum! :mad:

Scum!

Jeg er tilbøyelig til å være enig. Hva er vitsen med å gjøre sånne kjedelige ting bare for å få høyere level? (som man forresten ikke fortjener ettersom man må ty til slike taktikker.) Nei, spill heller spillet slik det er ment og ha det gøy samtidig. Det er vel det som er poenget.

Roolf for president!

Men for eksempel hvis du spiller social så kan man gi dem "a break" hvis de taper med god margin. Altså kan man med å holde på med noe dumt som ikke er veldig strategisk, for eksempel å prøve bare å stucke dem eller noe sånt.

Ofte bruker jeg å kaste ville granater eller no-scope i den situasjonen. Vil få gullet på film. :p

Lenke til kommentar
Kjøre warhog er tøft. Men skjer lite på 4vs4 map'sene, faktisk ikke i det hele tatt...

Takk for komplimenter, men hva mente du med dette? :p

Wow, la merke til at det har gått mye, mye bedre på Halo 3 enn det gjorde på Halo 2, overall. Har faktisk litt under 1 k/d på Halo 2 (0.98 eller noe sånt), mens på halo 3 har jeg noe sånt som 1.5.

Lenke til kommentar

Jeg mener jeg hater folk som kjører Ghost på feks Snowpound. Hehe...

Armorn din er grei!

K/D: 1.03 Ikke mye. Men grei. Jeg er litt den dumme typen. Jeg går rett på sak. Dreper og blir drept. De andre jeg spiller med er skjelden så mye teammates.

Jeg har x65 i splatter. Mye ja. Men jeg har egentlig kjørt ghost lite.

Og litt mye sticky. Hehe.

Min stats: Deimos1987

Lenke til kommentar

meg og en halo buddy spilte TD på tha pit, og lå under en stund men så snudde det og vi var på vei mot seier men da vi var bare 2 eller 3 kills under forsvant motstanderene sporløst fra mapen, og var borte i di 3 siste minuttene. det viste seg at di hjemte seg under en trapp, et sted man ikke skal komme til men det kan gjøres.. hadde lest om dette før men viste ikke hvor stede var. viste seg i lobbyen at begge var nordmenn og di sa di spavnet opp i byggningene, men det gjor di altså ikke, når halo buddyen sjekket saved filmen.

haha for noen tapere når man gjør det slik for å få exp. poeng eller å gå opp i rank er man lame! man skal jo spille ikke sant!? lol vi lo godt etter det:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
meg og en halo buddy spilte TD på tha pit, og lå under en stund men så snudde det og vi var på vei mot seier men da vi var bare 2 eller 3 kills under forsvant motstanderene sporløst fra mapen, og var borte i di 3 siste minuttene. det viste seg at di hjemte seg under en trapp, et sted man ikke skal komme til men det kan gjøres.. hadde lest om dette før men viste ikke hvor stede var. viste seg i lobbyen at begge var nordmenn og di sa di spavnet opp i byggningene, men det gjor di altså ikke, når halo buddyen sjekket saved filmen.

haha for noen tapere når man gjør det slik for å få exp. poeng eller å gå opp i rank er man lame! man skal jo spille ikke sant!? lol vi lo godt etter det:)

en kamerat og jeg opplevde det samme. de ledet 1-0 og plutselig var de borte. vi fant ut at de hadde gjemt seg under trappen og surret rundt på banen til det gjenstod 20 sek, da skjøt kameraten min med rocket launcher inn der de gjemte seg og drepte begge. og vi vant 2-1. tipper de ble ganske overrasket. deilig :)

Lenke til kommentar
en kamerat og jeg opplevde det samme. de ledet 1-0 og plutselig var de borte. vi fant ut at de hadde gjemt seg under trappen og surret rundt på banen til det gjenstod 20 sek, da skjøt kameraten min med rocket launcher inn der de gjemte seg og drepte begge. og vi vant 2-1. tipper de ble ganske overrasket. deilig :)

Haha. Hyggelig når karma slår til. :p

Lenke til kommentar

Tror jeg vet hvor du mener. Det er under trappa like ved en av shotgun-stedene ikke sant? Tror det er sånn at man kommer seg inn, men ikke ut derifra. Uansett passe teit å gå å gjemme seg der..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Tror jeg vet hvor du mener. Det er under trappa like ved en av shotgun-stedene ikke sant? Tror det er sånn at man kommer seg inn, men ikke ut derifra. Uansett passe teit å gå å gjemme seg der..

ja, det der ja. det er litt håpløst å gjemme seg der. spesielt når motstanderne vet om stedet ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel.. Det har skjedd meg da.. Jeg og en Kamerat som heter eXtreme-501 spilte i helga på narrows med team Rockets(Kamerat av meg) Det som skjedde var at 3 stykker fra laget vårt stakk ut så det ble meg og eXtreme mot alle andre.. Men det som skjedde var at vi OWNA dem tilslutt.. Jeg drepte 30 og eXtreme drepte 20.. :D Vi vant 50-47.. :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er ikke akkurat fegt, men jeg hater når vi spiller lonewolf og så dreper folk meg istedenfor han som har oddball når oddballfyren er rett ved siden av og liknende. Er enig i at noen ganger er dette smart, men når oddballfyren ender opp med å overleve siden han slår han som er opptatt med å drepe meg og så stikker av så blir jeg irritert.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Men for eksempel hvis du spiller social så kan man gi dem "a break" hvis de taper med god margin. Altså kan man med å holde på med noe dumt som ikke er veldig strategisk, for eksempel å prøve bare å stucke dem eller noe sånt.

Ikke det at jeg gjør det så mye, men jeg gjorde noe slikt et par ganger i halo 2.

Må innrømme at jeg ikke gjør dette noe særlig lenger da det vil gå ut over statsa mine... :thumbdown: Eneste jeg gjør noen ganger er å kjøre kjøretøy, siden det er så gøy å splatte folk. Savner sånne matcher der ikke alle bare løper og dør i ett sett (burde kanskje slutte å spile så mye lonewolf da xD). For eksempel spilte jeg i lone wolf en gang på snowbound og møtte en fyr ute. Siden han hadde carbine og jeg hadde AR, måtte jeg komme meg nærmere uten å dø. Jeg skadet han dog med granater så han ble redd. Det ble til at begge spilte skikkelig defensivt og jeg dessverre døde etter ca et minutt. Gøy var det uansett da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...