Goscinny Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hei! Her kommer dagens dummeste spørsmål. Hold deg fast! Takket være Bokklubben har DVD-samlinga blitt en del større de siste ukene, og jeg tenkte det kunne være greit å organisere filmene og ha en oversikt på nettet over filmer jeg har. Hva bruker dere? Flere av dere som har det i signaturen, har jeg latt merke til. Så bl.a. Movieheart sin, og den var skikkelig snaisen, men den så ut til å koste penger. Hva foreslår dere? * Gratis * Enkel og grei * Oversiktlig Goscinny Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 http://www.invelos.com/Downloads.aspx Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Under installeringen kommer det opp et vindu med bl.a. Registration Key, hvilket jeg ikke har. Når jeg skal skaffe meg det, kommer jeg til noe PayPal-greier. Hvor finner jeg gratis registration Key? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Den er gratis, men visst du vil ha dem på web, kan du ikke ha mer enn 50 stk. Jeg bruker en side som heter "LISTAL" , den er helt grei, og halveis oversiktig ;P Du kan jo se på ett eksempel på åssen det ser ut, visst du trykker på "Filmsamlingen min" i signaturen. Endret 20. november 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 20. november 2007 Forfatter Del Skrevet 20. november 2007 Okai. Takk for forslaget, BadSmile, men DVD Profiler er oppe og går Goscinny Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Du ha en slik funksjon hvis du har en IMDb-konto, jeg bruker den selv. Den er riktignok ikke like 'fancy' som DVDprofiler, men den duger. Endret 20. november 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå