Dødskalkunen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) The Zippo Lighter Regi: Andreas D. Jensen Med: Fredrik Taraldsøy, Morten A. Sørensen, Kristoffer Hallquist og Andreas D. Jensen. Musikk: Morten Malvik Bilder: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeg holder for tiden på med et kortfilmprosjekt som går ut på å filmatisere Roald Dahl's fortelling "Man From the South". Skal holde denne tråden som en liten worklog for prosjektet. For dem som ikke gidder å lese fortellingen handler den altså om en fyr som vedder lillefingeren sin mot en Cadillac i et veddemål. Veddemålet går ut på å fyre en lighter 10 ganger. Siden vi som lager filmen ikke er voksne er det ikke aktuelt med en Cadillac i veddemålet, derfor byttet vi det ut med dop (høres kanskje ut som en dårlig idè.. men men.. skal prøve å gjøre det beste ut av det). Manuset er ferdig og har fått spilt inn deler av filmen. Filmens språk vil være engelsk siden dette egentlig er et engelskprosjekt. Regner med at filmen blir ferdig spilt inn i løpet av neste uke og blir lastet opp på nett en liten stund etter. Oppdatering: Filmen er ferdig spilt inn, klippet og fargekorrigert. Det eneste som gjenstår er filmmusikken, som blir lagt av Morten Malvik. Endret 13. desember 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Har oppdatert med bilder og litt mer info. Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kult gleder meg til å se den.. Jeg driver litt med film selv , jeg har en haug av ideèr men er ikke veldig god men kamera teknikk , har du noen tips?? Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 derfor byttet vi det ut med dop (høres kanskje ut som en dårlig idè.. Å neida. Dop funker alltid. Lenke til kommentar
gormley Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Om the ikke er for seint, så synes jeg "The Zippo" eller bare "Zippo" ville vært en mer fengende/interessant tittel. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 derfor byttet vi det ut med dop (høres kanskje ut som en dårlig idè.. Å neida. Dop funker alltid. Får håpe det funker ja. Er vel bare meg som har sett for mange dårlige amatørfilmer som handler om 14-år gamle drugdealere. Om the ikke er for seint, så synes jeg "The Zippo" eller bare "Zippo" ville vært en mer fengende/interessant tittel. Kan godt være det blir en mer fengende tittel, men jeg er ganske fornøyd med "The Zippo Lighter". Takk for forslaget. Lenke til kommentar
............... Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Å neida. Blod funker alltid. Fixed. Veit det er det du mente. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Å neida. Blod funker alltid. Fixed. Veit det er det du mente. You read my mind. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Filmen er ferdig spilt inn, klippet og fargekorrigert. Det eneste som gjenstår er filmmusikken, som blir lagt av Morten Malvik. Har oppdatert første post med nye bilder. Endret 13. desember 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Har lagt ut filmen nå, i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå